Povedali o súťaži

 

Eva StejskalováPodnikatelia v našej spoločnosti sú často vnímaní negatívne. Súťaž Podnikateľ roka je príležitosťou ukázať širokej verejnosti, že na Slovensku je množstvo úspešných firiem, ktoré vedú nadšení a obetaví podnikatelia. Napriek tomu, že mnohí z nich o pozornosť verejnosti nestoja, nemali by ostať v anonymite. Zverejnením svojich príbehov nielen prispejú k zlepšeniu obrazu podnikateľov v spoločnosti, ale aj motivujú tých, ktorí ešte len rozmýšľajú o svojej vlastnej podnikateľskej kariére.

Eva Stejskalová | MicroStep
EY Podnikateľ roka 2014

 

 

Súťaž Podnikateľ roka bola pre nás príležitosťou na sebareflexiu. Vrátili sme sa k svojim podnikateľským začiatkom, pripomenuli sme si svoju prvotnú motiváciu a plány. V plnej miere sme si uvedomili, aká dlhá a často kľukatá bola naša cesta od skupinky nadšencov na univerzitek technologickej firme, ktorú akceptujú zákazníci v 53 krajinách sveta. Ocenenie v tejto súťaži nás,samozrejme, potešilo a povzbudilo k ďalšiemu rozvoju firmy.

Alexander Varga | MicroStep
EY Podnikateľ roka 2014

 

 

Vďaka súťaži EY Podnikateľ roka som získal zásadnejší prehľad o úspešných firmách na Slovensku mimo IT sektora. Uvedomil som si komplexnosť hodnotenia, spoločenský rozmer a zodpovednosť podnikania. Na účasť na súťaž nás vyzval a zároveň povzbudil Michal Štencl, ktorého názory si nesmierne vážim. Súťaž má veľký ohlas a dobrú povesť a už len zaradiť sa medzi mená ako Trnka, Štencl je veľká motivácia. Je profesionálne pripravená z formálnej aj obsahovej stránky. Jednotlivé hodnotiace metriky sú nastavené s veľkým záberom nielen v číslach, ale aj čo sa týka spoločenskej prospešnosti. Porota je zostavená z top ľudí.

                                                 Šimon Šicko | PIXEL FEDERATION
                                                               EY Technologický podnikateľ roka 2014

 

 

Súťaží je mnoho, štandardne sa do nich nezapájam, pretože úroveň je, žiaľ, poväčšine na „slovenskej“ úrovni. Súťaž EY bola „svetová“, prekvapila kvalitnou prípravou od začiatku až do konca a dôležité je, že rýchlo prišli výsledky. Len kvalitná PR pomôže podnikateľom získať finančné prostriedky, dobrú kredibilitu a informovať všetkých, ktorí sa o projekt zaujímajú. To bol pre mňa cieľ číslo 1 a s výsledkom som nadmieru spokojný. Ďakujem celému tímu EY, ktorý do súťaže vložil tak veľa a spravil ju atraktívnou a netradičnou. Bola to skvelá skúsenosť!

Peter Matúška | AÇAIMANIA Europe
                                                              Zvláštna cena Profitu za najkrajší podnikateľský príbeh 2014

 

 

Ing. Vladimír ŠrámekSúťaž EY Podnikateľ roka je veľkolepé podujatie, ktoré motivuje a inšpiruje z troch dôvodov: Možnosť osobne spoznať a komunikovať s víťazmi jednotlivých krajín z celého sveta, všetci predstavujú silné osobnosti, reprezentujúce svoje firmy, a za nimi sú silné príbehy. To isté platí pre národnú – slovenskú fázu súťaže, keď spoznávaš veľmi zaujímavé osobnosti zo slovenského biznisu. Možnosť zažiť grandiózne slovenské finále, do najmenších detailov zorganizované spoločnosťou EY, a víťaz sa môže tešiť aj na viacdňové svetové finále – potvrdíš si, že veci sa majú a dajú robiť profesionálne. Možnosť absolvovať množstvo rozhovorov s médiami, čo v budúcnosti môžeš využiť v prospech firmy, ktorú zastupuješ. ... jednoducho zistíš, že si v „skutočne správnej spoločnosti“. Osobne odporúčam všetkým serióznym podnikateľom na Slovensku, aby sa prihlásili do národného kola, a tak získali fantastickú skúsenosť, so šancou vyhrať na Slovensku, po čom nasleduje celosvetové finále v Monaku.

                                                Vladimír Šrámek | DECODOM
                                                EY Podnikateľ roka 2013

 

Vyhrať súťaž EY Podnikateľ roka sa oplatí kvôli partii ľudí, podnikateľov, ktorí sa okolo súťaže pohybujú. Vždy keď sa stretneme, mám dobrý pocit a teším sa na budúcnosť Slovenska. Táto súťaž je maximálne čestná. Neslovensky čestná. Neexistuje tu protekcia, úplatky, absolútne žiadna korupcia. Vyhráva ten najlepší. Tu sa nehľadajú falošné istoty. Hovorí sa o vízii, risku a tvrdej práci. Títo podnikatelia vyrástli z nuly a všetko dokázali sami. Vybojovali si svoj úspech. Keď niečo povedia, má to váhu.

Ľuboš Fellner | BUBO travel agency
                                                               EY Podnikateľ roka 2011

 

 

 

Táto stránka prevádzkovateľa Ernst & Young s. r. o. používa súbory cookie, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby. Prečítajte si ďalšie informácie o súboroch cookie a o tom, ako môžete odmietnuť ich použitie. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo vašom prehliadači. Svoj súhlas s využívaním cookies udelíte kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“.
Viac informácií
Top