Partneri

Logo VUB

Exkluzívny partner

VÚB banka je členom medzinárodnej bankovej skupiny Intesa Sanpaolo, ktorá má zastúpenie vo viac ako 40 krajinách po celom svete. V roku 2015 banka získala množstvo prestížnych ocenení, jedným z týchto úspechov je prvé miesto v súťaži Top Fond Slovakia ako aj prvé miesto v súťaži Hypotéka roka. VÚB banka sa taktiež stala víťazom súťaže HERMES Komunikátor roka 2014 za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom v kategórii Bankovníctvo. V roku 2014 tak ako aj v rokoch 2013 a 2012, VÚB banka získala ocenenie Najlepšia banka roka, ktoré udeľuje prestížny finančný magazín EMEA Finance. V každom z týchto troch uplynulých rokov sa VÚB banka taktiež stala najúspešnejšou bankou súťaže Zlatá minca, čo viedlo k oceneniu Najúspešnejšieho bankového domu na Slovensku. VÚB Banka poskytuje svoje služby prostredníctvom siete 195 retailových pobočiek, 32 firemných pobočiek a 11 hypotekárnych centier. Banka zároveň prevádzkuje aj jednu pobočku v Českej republike.
 

Generálny partner

Spoločnosť SAP (NYSE:SAP), líder na trhu aplikácii pre podnikový softvér, pomáha spoločnostiam všetkých veľkostí a odvetví fungovať lepšie. Spoločnosť SAP umožňuje ľuďom a organizáciám na všetkých úrovniach, od pracovníkov v kanceláriách až po predstavenstvo, od skladu po obchodné priestory, všetkým ktorí používajú stolový počítač či mobilné zariadenie, spolupracovať efektívnejšie, využívať aktuálny prehľad o podniku účinnejšie, a tým si udržať náskok pred konkurenciou. Aplikácie a služby SAP umožňujú viac ako 320 000 zákazníkom riadiť svoje firmy rentabilne, plynule sa prispôsobovať podmienkam a dosahovať tak udržateľný rast. Viac informácií na www.sap.com. Sledujte nás na LinkedIn, Facebook.

 

Partner

Chivas Regal je značka škótskej blended whisky s viac ako dvestoročnou tradíciou, ktorá sa vyrába v Strathisle – najstaršej fungujúcej destilérke na škótskej Vysočine. Nápad bratov Jamesa a Johna Chivasovcov, predávať vo svojom obchode s luxusným tovarom vlastnú zmes whisky s jemnejšou chuťou, sa v priebehu stáročí zmenil na medzinárodnú spoločnosť, ktorá je lídrom v predaji prémiových whisky. Už od svojho vzniku však nemeral Chivas Regal svoj úspech len v peniazoch. Získané prostriedky a vplyv využívali bratia Chivasovci na podporu miestnej cirkvi či zotavovne. Vždy platilo, že značkaChivas Regal podporuje všetkých, ktorí robia veci tým správnym spôsobom. Túto svoju filozofiu vyjadrila v motte: Win the Right Way. Štedrosť a zdieľanie úspechu s ľuďmi okolo seba je aj základnou myšlienkou projektu Chivas The VENTURE. V nej môžu aj slovenskí podnikatelia, ktorým záleží na udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti svojho podnikania vyhrať svoj podiel z odmeny jeden milión dolárov. Pomocou tejto súťaže hľadáme podnikateľov, ktorí robia pre spoločnosť okolo seba niečo extra. Ľudí, ktorí prekonávajú prekážky a sú inšpiráciou pre svoje okolie.

 

Partner

Slovanet, a.s. patrí medzi najväčších poskytovateľov vysokorýchlostného internetu na Slovensku. Samostatne i vo výhodných balíkoch Triple play ponúka internetové pripojenie, telefónne služby a digitálnu televíziu pre domácnosti. Vo firemnom sektore poskytuje integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete a bezpečnostné riešenia menším či stredným podnikom ako aj veľkým slovenským organizáciám. V súčasnosti sa zameriava na budovanie vlastnej optickej infraštruktúry, hlavne prostredníctvom akvizícií lokálnych operátorov a rozširovaním ich sietí. Slovanet získal v roku 2013 ocenenie National Champion v celoeurópskej podnikateľskej súťaži European Business Awards, v roku 2014 získal Cenu ITAPA na najväčšom medzinárodnom kongrese o informatizácii spoločnosti na Slovensku a v roku 2015 bol Slovanet prvýkrát nominovaný do medzinárodného programu hodnotenia obchodných značiek Superbrands 2016.

Mediálni partneri

Logo RTVS

Hlavný mediálny partner

RTVS je verejnoprávna, národná, nezávislá, informačná, kultúrna a vzdelávacia inštitúcia, ktorá poskytuje službu verejnosti v oblasti rozhlasového vysielania a televízneho vysielania. Programovú službu RTVS tvoria spravodajské, publicistické, dokumentárne, dramatické, hudobné, športové, zábavné a vzdelávacie programy, a programy pre deti a mládež. Pod RTVS patria dve televízne a 11 rozhlasových programových služieb a v posledných 4 rokoch sa RTVS podarilo získať dôveru v značku a návrat divákov a poslucháčov k svojim programom. Rok 2015 priniesol ďalšie posilnenie pozície RTVS na diváckom trhu a najlepší výsledok sledovanosti za ostatných 5 rokov. Klesajúci osemročný trend sledovanosti sa podarilo zastaviť v roku 2013 a už tretí rok sa divácky záujem o programy kontinuálne zvyšuje. Svojimi dvoma televíznymi programovými službami RTVS získala medziročne v celodennom priemere ďalšie 0,2% podielu na trhu (z 12,7% na 12,9%), v hlavnom vysielacom čase získala nárast podielu na trhu na 14,6%. Podľa prieskumu MML-TGI dospelí poslucháči vo veku 25 – 79 rokov uprednostňujú Rádio Slovensko, tento fakt dokladajú parametre „počúval posledný týždeň“ (35,3% poslucháčov),  „počúval včera“ (20,3%) a rovnako aj parameter „podiel na trhu“ (tzv. „share“) s hodnotou 23,6%. V tejto cieľovej skupine je Rádio Slovensko trhovým lídrom na slovenskom rozhlasovom trhu.

 

Logo HN

Najčítanejší ekonomický denník na slovenskom trhu, ktorý prináša seriózne a dôveryhodné informácie pre každého, koho zaujíma ekonomický pohľad na dianie doma a vo svete. Hospodárske noviny sú kľúčovým a dôveryhodným zdrojom informácií pre lídrov slovenského biznisu. Prinášajú a analyzujú v súvislostiach dôležité zmeny vo verejnom živote u nás, s dôrazom na fakty a bez ohľadu na stranícku príslušnosť. Venujú najväčší priestor informáciám o slovenských podnikateľoch a podmienkach na podnikanie, respektíve novým trendom na zahraničných trhoch. Na celoročnej báze noviny ponúkajú odborný servis, najlepší daňový servis a množstvo úspešných projektov so zameraním na ekonomiku a financie.

 

Logo Profit

Dvojtýždenník PROFIT je inšpiratívny magazín pre aktívnych ľudí, ktorí chcú žiť naplno a meniť svet.

• Nové trendy, výrazné osobnosti a inšpirujúce príbehy z biznisu, spoločnosti či technológií
• Osobné financie, zaujímavé investície a praktické rady pre podnikateľov
• Kultúra, veda, autá, cestovanie a zdravý životný štýl trochu inak

Magazín Profit objavuje pre vás to najlepšie zo Slovenska i zo sveta. Hovoríme o malých firmách aj korporátnych gigantoch‚ ktoré radi riešia výzvy a inovujú. O generácii s novou podnikateľskou etikou, ktorá mení spoločnosť. O úspechoch, ktoré pramenia v kreativite, vôli a enormnom nadšení bez ohľadu na vek a generáciu. O pracoviskách budúcnosti a ďalších inšpiratívnych oblastiach. Medzi pravidelné rubriky patria: Moje peniaze - novinky a trendy z oblasti osobných financií, Ľudia a biznis, Mozaika podnikania - servisná téma s užitočnými radami pre podnikateľov, Rozhovor - výrazné osobnosti nielen z oblasti biznisu, ktoré menia svet a svojím prístupom k životu motivujú ostatných, Cestovanie, Reportáž - príbeh netradičného podnikania očami reportéra a fotografa, Zaujalo nás - aktuality a zaujímavosti zo sveta, Pohyb a relax a Test Profitu v ktorom nájdete informácie, ako obstáli v našom motoristickom svete nové modely automobilov. Špecifické témy, ktorým sa Profit pravidelne venuje: Rodinné firmy a následníctvo, Malé a stredné podniky, Kreatívne brandy, Startupy a investovanie, Príbehy inšpiratívnych biznisov a inovácie v podnikoch, Nové trendy v online podnikaní, Technologické novinky, Ľudia vo firmách a Biznis v športe a umení.

 

Už od roku 1993 začínajú najvplyvnejší ľudia Slovenska svoj deň s denníkom SME. Noviny vychádzajú šesťkrát do týždňa, ich rozsah sa pohybuje od 20 do 48 strán. Okrem politiky, domáceho diania, ekonomických, zahraničných, športových a kultúrnych udalostí SME pokrýva aj ďalšie oblasti, ktoré sú dôležité pre moderného človeka - vedu, zdravie, školstvo, automobilizmus, médiá, dianie na webe, či kariéru. Prináša tiež pravidelné redakčné, aj špecializované prílohy.

SME.sk je prvou voľbou pre spravodajstvo na slovenskom internete. Stránky pod doménou Sme.sk mesačne navštívi bezmála 2,3 milióna reálnych užívateľov a titulka webu patrí medzi najnavštevovanejšie titulné stránky médií na slovenskom internete. Kompletné spravodajstvo a zaujímavé čítanie je dostupné na webe, ale aj v mobilných aplikáciách. Prvé online verzie denníka SME boli na internete v roku 1994, doména www.sme.sk so spravodajským obsahom funguje od roku 1996. Odvtedy postupne vznikla webová skupina s množstvom úspešných produktov.

 

Startitup je najväčší slovenský startupovo-biznisový portál, ktorý vznikol začiatkom roku 2014 a za krátke obdobie si vybudoval pevné miesto v onlinovom svete. Startitup patrí medzi najprogresívnejšie portály svojho druhu na Slovensku a v Českej republike. Je každodenným zdrojom informácií pre mladých ľudí s veľkým potenciálom, ktorí sa zaujímajú o startupy, biznis a technologické inovácie. Okrem toho portál podporuje domáce a zahraničné konferencie, workshopy, eventy a rôzne iné aktivity. Príkladom sú Pioneers, Reactive 2015, Startupawards, Mobcon a množstvo ďalších. Startitup je ako jediné stredoeurópske médium členom skupiny EUtechWriters a je partnerom združenia SAPIE, ktoré podporuje inovácie a liberalizáciu internetovej ekonomiky na Slovensku.

 

Logo TA3

Televízia TA3 začala vysielať 11. septembra 2001. Prvý živý vstup odvysielala z Afganistanu a bola prvou plne digitalizovanou bezpáskovou televíziou na Slovensku, aj v Európe. Ako jediná žánrová slovenská televízia vysiela nepretržite dodnes. TA3 je renomovaným mienkotvorným médiom, ktoré rešpektuje široká verejnosť, ako aj slovenské a zahraničné médiá. Spravodajská televízia TA3 prináša informácie aktuálne a naživo, tak, ako sa reálne dejú. Vysiela nepretržito 19 hodín a vo svojom portfóliu má spravodajstvo, najdôležitejšie športové udalosti a výsledky, publicistické relácie a dokumenty. Kľúčovými formátmi sú tlačové besedy naživo a politické diskusie: V politike, Téma dňa, Tak takto?! TA3 má bonitnú cieľovú skupinu divákov, vďaka ktorej ponúka najefektívnejšiu marketingovú komunikáciu. Priemerný denný reach televízie sa dlhodobo pohybuje okolo milióna divákov a viac. Televízia nielen informuje, ale aj pomáha – a to prostredníctvom Nadácie TA3, ktorá má na svojom konte veľa úspešných projektov a jedinečných akcií, napr. Káčer na bicykli či Vianoce v lete.

 

Logo Trend         

TREND je prestížny týždenník o ekonomike a podnikaní, podporuje slobodný trh a užitočné hospodárske reformy. Snaží sa o nestrannú a vecnú analýzu slovenskej a svetovej ekonomiky. Vychádza od roku 1991 a jeho súčasťou sú aj odvetvové ročenky TREND TOP s jedinečnými tabuľkami ekonomických výsledkov výkonnosti jednotlivých firiem a odvetví. Na základe získaných ekonomických údajov TREND udeľuje výročné ceny za mimoriadne podnikateľské úspechy v kategóriách Firma roka, Banka roka, Poisťovňa roka a Cenu pre výnimočnú manažérsku osobnosť Manažér roka. Pre manažment firiem usporadúva TREND ročne takmer štyri desiatky TREND konferencií, diskusných klubov pod značkou TREND Business Brunch/Breakfast, TREND seminárov, PROFIT workshopov a iných podujatí.

Záštita

Záštitu nad súťažou EY Podnikateľ roka 2016 prevzal prezident Slovenskej republiky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top